Los bericht bekijken
  #43  
Oud 24 november 2002, 10:04
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Jean Paul,

Ja je hebt inderdaad ook nog wat modellen met een transflective STN scherm. Handspring heeft (of had) dat volgens mij ook (weet alleen even niet meer welk model). Maar die had ik inderdaad niet meegeteld. Ik had het meer over top kwaliteit schermen (TFT dus).

Overigens is het zonder de "re" dus transflective ipf transreflective.


Henk Vrieselaar,

Mijn Clie T is inmiddels al 3 keer op de grond gedonderd (1 keer zonder case) De meeste schade is opgelopen toen hij op het hoekje met dat ophangoogje op de marmeren vloer viel. De kast is daar nu verbogen, maar gelukkig werkt het apparaat nog prima.

Als je de tungsten-t met een clie wil vergelijken dan zul je toch eerder bij de T675C uitkomen dan bij de NR/NX. Op alle specs zijn deze apparaten aan elkaar gewaagd. Vandaar dat ik die ook even noemde toen iemand MP3 interesse toonde.

De SJ30 is qua afmetingen inderdaad meer gelijk. Dat model maak dus ook dat ik me afvraag waarom Palm dat schuifmechanisme nodig dacht te hebben. Het maakt de onderkant nu lomp en introduceert dus ook nodeloos schuifbare onderdelen. dat soort dingen hebben toch het risio dat ze stuk gaan. Zeker als je een apparaat in je zak draagt en er dus vuil in de bewegende delen zal komen. Een laboratorium test zegt dan niet zo heel veel. Voor mij is overigens het ongemak dat je hem moet openklappen eerder een belemmering dan de minieme kans dat het stuk zou kunnen gaan.


Hansvan,

De enige uit de doos MP3 spelende modellen zijn de NR70V en de T675C. Die hebben beide een koptelefoontje de andere modellen inderdaad niet. De afstandsbediening die ivos noemde zit alleen bij de NR en NX series. Dat is inderdaad eigenlijk nog weer handiger. Ik heb zelf een GSM die MP3 afspeelt en het is echt handiger dat je het ding in je zak kunt laten zitten en op de knopjes kunt drukken dan dat je hem er steeds uit moet halen.
Met citaat reageren