Los bericht bekijken
  #35  
Oud 23 november 2002, 21:46
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickl


Ik denk dat je het beter om kunt draaien. Wat mij namelijk wel heel erg bevreemd is dat mensen nu zo overenthausiast zijn over de Tungsten-T terwijl dat apparaat qua dikte en qua scherm techniek overeenkomt met een Clie N (met ook een dik en vertekenend reflective scherm). Dat apparaat is al een paar jaar op de markt. Waarom hebben mensen dus zulke negatieve vooroordelen tegen Sony dat ze niet al lang een Clie N gekocht hebben? Waarom kopen ze dan toch een Palm M5X5 en niet een Clie N?
Duidelijk : formaat en design !

En over de TT ben ik inderdaad erg enthousiast (mag ik ?). Ik ga in mijn aankoop echt niet over 1 nacht ijs ; ik heb alle beschikbare alternatieven bekeken, en daar is de TT als beste uitgekomen, dus ga nu niet insinueren dat mensen die een Palm m5xx of TT kopen niet goed bij hun hoofd zijn.

Hou nou 's op om keuzes van andere mensen niet te respecteren. Daardoor krijg je nml. van die gepeperde reacties op je postings (actie = - reactie ...)

Volgens mij zijn deze forums bedoeld om ervaringen met elkaar te delen en niet om continu je eigen 'geloof' te verspreiden.

sorry, moest ik even kwijt
__________________
Sander
Met citaat reageren