Discussie: Trouw aan je merk
Los bericht bekijken
  #25  
Oud 22 november 2002, 14:06
Canaria's schermafbeelding
Canaria Canaria is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carin
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 06 februari 2001
Locatie: Utrecht
Berichten: 126
Stuur een bericht via ICQ naar Canaria
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog


Ok, ik was misschien wat te laagdunkend over de 7650, maar ik baseer mijn opmerkingen over de tijd dat ik met het toestel 'gespeeld' heb. Zoals r.dohmen ook al terecht opmerkt, de 7650 kan inderdaad java applets draaien, en ook ik ben bang dat dat alleen gebruikt gaat worden voor spellen, misschien dat er een paar handige applicaties beschikbaar komen. Een andere launcher? een vergelijkbaar pakket als DocumentsToGo en iets als Worldmate? Het zijn nog geen dingen die ik ben tegen gekomen voor de Nokia. Misschien heb ik niet goed gezocht, maar dat vind ik dus juist het ultieme voordeel van een Palm, of zo je wilt een PocketPC, hij is helemaal naar je eigen smaak en wensen in te richten, en volgens mij ontbreekt het daarin bij de 7650. Ook gezien de beperkte geheugencapaciteit, die dus ook nog eens niet uitbreidbaar is.
De Nokia 7650 is vooral gepositioneerd voor de niet-zakelijke doelgroep. Het is vooral een GSM en daarnaast wordt de nadruk gelegd op de fun-mogelijkheden (camera, mms). Dat er een beperkte pda-functionaliteit aanwezig is, is een bijzaak. Het aanbod van downloadbare applicaties laat ook zien wat de doelgroep is: voornamelijk spelletjes.
Ik heb uitgebreid kunnen spelen met de 7650 en het is duidelijk niet 'mijn' apparaat. De invoer gaat traag zonder touchscreen en hij is te groot voor een telefoon, te beperkt voor een pda.
Wat dat betreft kan de Sonyericsson T800 er misschien wat speelser uitzien, het is toch een serieuzer apparaat dan de 7650.
Met citaat reageren