Discussie: Trouw aan je merk
Los bericht bekijken
  #23  
Oud 22 november 2002, 14:14
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Maar mag ik even in het geweer komen tegen je ietwat geringschattende weergave van de Nokia 7650? Heeft namelijk WEL GPRS en Bluetooth, dus emailen kan ook, en daarbij vallen de applicaties voor de 7650 de laatste maanden als rijpe appels uit de boom. Dus het ENIGE dat de 7650 aan uitbreidingsmogelijkheden NIET heeft, is een SD- of MMC-slot (maar dat zet Nokia recht in de 3650).
Ok, ik was misschien wat te laagdunkend over de 7650, maar ik baseer mijn opmerkingen over de tijd dat ik met het toestel 'gespeeld' heb. Zoals r.dohmen ook al terecht opmerkt, de 7650 kan inderdaad java applets draaien, en ook ik ben bang dat dat alleen gebruikt gaat worden voor spellen, misschien dat er een paar handige applicaties beschikbaar komen. Een andere launcher? een vergelijkbaar pakket als DocumentsToGo en iets als Worldmate? Het zijn nog geen dingen die ik ben tegen gekomen voor de Nokia. Misschien heb ik niet goed gezocht, maar dat vind ik dus juist het ultieme voordeel van een Palm, of zo je wilt een PocketPC, hij is helemaal naar je eigen smaak en wensen in te richten, en volgens mij ontbreekt het daarin bij de 7650. Ook gezien de beperkte geheugencapaciteit, die dus ook nog eens niet uitbreidbaar is.
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren