Discussie: [Review] Palm T|X
Los bericht bekijken
  #98  
Oud 28 oktober 2005, 09:16
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Sinds gisteren heb ook ik een T|X en op dit moment een paar opmerkingen / vragen:

Er wordt een screenprotector meegeleverd! Dat had ik nog nergens gelezen, dus ik had er ook eentje Brando besteld (misschien even aanvullen in de review?). Ik heb de Brando-screenprotector proberen te plaatsen maar daarna werkte op de helft van het scherm de digitizer niet meer (blijkbaar klemde hij ergens). Met veel gevloek hem er weer vanaf gepulkt en ondertussen zit-ie onder het stof en de haartjes (iemand een suggestie hoe je een vuile screenprotector weer brandschoon krijgt?). Vooralsnog maar even geen screenprotector en als ik voldoende moed bij elkaar verzameld heb, probeer ik het opnieuw met de Brando- of de Palm-screenprotector.

De Graffity-lag is inderdaad aanwezig, waardoor je jezelf ten onrechte corrigeren. Maar dat zal wel wennen. (Hoe meer vertrouwen je hebt in je eigen Graffity-kwaliteiten, hoe minder hinder je er van hebt.)

Ik wilde voor mezelf een reservekopie van de installatie-CD maken, maar dat ging niet omdat-ie (terecht) auteursrechtelijk beschermd is. Heeft iemand een idee hoe je toch legaal een persoonlijke kopie kan maken?

Bij de T|X wordt een beschermflap geleverd. Mijn oude Zire 71 had een slipcase, maar die is eigenlijk te klein voor de T|X. Heeft iemand een idee waar je die kunt kopen? (Ik bedoel dus geen hardcase of softcase, maar een zacht hoesje waar hij los in zit.)

UPDATE: zo'n hoesje heb ik reeds gevonden, namelijk de Case Logic PLTK-10. Nu nog een winkel zoeken waar ik hem kan kopen. (Liefst een echte winkel, want bij zo'n laag bedrag zijn de verzendkosten relatief enorm hoog.)
__________________
WM is een drieletterwoord

Laatst gewijzigd door digilb; 28 oktober 2005 om 09:31.
Met citaat reageren