Los bericht bekijken
  #1  
Oud 03 september 2007, 21:24
Ruud3121's schermafbeelding
Ruud3121 Ruud3121 is offline
Senior lid
Voornaam: Ruud
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 56
Tja Palm Desktop installeren - altijd lastig

Sedert de discussie in een andere thread ben ik inmiddels maanden verder.

Waar het aan ligt weet ik niet maar het werkt nog steeds niet: Palm desktop loopt nog steeds vast.
Ik heb een Dell dimension 9150 core duo waarop win XP media center versie 2002 SP2 draait.
Ik heb telkens alles keurig verwijderd. Ja ook met Ccleaner (goeie tip, maar in dit opzicht ben ik nog niet geholpen).

Dit heb ik gedaan:

- in configscherm / software alle programma's verwijderd Eerst Kinoma en WordSmith en dan de Palm Desktop-zelve.
- Alle mappen die maar enigzins verwijzen naar Palm / Palmone / Tapwave dan wel Zodiac opgezocht en verwijderd.
- Ccleaner alles laten nalopen.
- Met Regedit sleutels die verwijzen naar Palm / Palmone / Tapwave / Zodiac verwijderd.
- nog maar weer Ccleaner gedraaid
- afsluiten en vervolgens opstarten.

En dan begint de grote frustratie. in de installatie fase wordt me gevraagd te sync'en en komt het gehate tingtingting geluid en gebeurt er verder niks. Ik weet dan dus dat de USB aansluiting werkt, maar het gaat niet verder met HotSync

Verschillende usb poorten gebruikt (eerdere oplossing) – resultaat: zippus.

Nu heb ik al een tijdje een tweede TapZod. Die heb ik met een harde reset helemaal leeg gemaakt. Maakt allemaal niks uit. Zelfde resultaat.

Ik ben erg tevreden met de TapZod maar de makke is echter dat 'ie altijd aan blijft. Er komt dus een gevreesd moment dat ik de data kwijt ben en geen backup heb.
Ik ken ook wel prog’jes die dat op de geheugenkaart schrijven.
Maar ik wil gewoon kunnen sync’en - da’s toch niet te veel gevraagd?

Ergo hellep!
Met citaat reageren