Discussie: Mapsonic
Los bericht bekijken
  #6  
Oud 04 april 2005, 11:00
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2003
Leuk 2.5.1. echter hoe kom je van 1.3 naar 2.5 kun je zo de update eroverheen zetten? Ik lees iets over oude kaarten niet meer te gebruiken, hoe kom je dan aan nieuwe. Betekent dit dat alleen de uitsnedes niet meer te gebruiken zijn of dat alle kaarten (dus ook de originelen) niet meer te gebruiken zijn. Dat laatste betekent dan dus ook dat ik vastzit op 1.3.2
Even iets rechtzetten: Mapsonic versie 2.5.1 is geen upgrade van versie 1.3.2 maar een volledig nieuwe versie. Dit betekend dat als je versie 2.5.1 wilt hebben, je deze zal moeten kopen. Op dat moment krijg je ook het nieuwe kaartmateriaal. Je oude uitsnedes zijn dan inderdaad neit meer te gebruiken.

Als je Mapsonic 2.5 (2.5.1 is een update die je gratis kan downloaden van de website) koopt, krijg je daar ook de nieuwe Mapstore bij. Op de website van ViaMichelin kan je hier meer informatie over vinden.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren