Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 oktober 2004, 10:39
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Op Tweakers.net zag ik net de volgende reactie in het nieuwsbericht over de Treo650:

Citaat:
Als intensieve Treo 270 en Treo 600 gebruiker moet ik toch een paar waarchuwingstekens plaatsen. De Treo reeks zit vol addertjes die je pas een paar maanden later ontdekt.
1) Snelle slijtage door een mindewaardig plastic: spontaan afbreken van de antenne en vroegtijdig afschilferen van de verflaag.
2) Palm OS = Bug OS, de Treo 270 en Treo 600 crashen vaak, soms meer dan 1 maal per dag, op heel vervelende momenten, zoals tijdens het opnemen van de telefoon.
De zogenaamde loop-crashes zijn ook nog niet de wereld uit. Als je dit voorhebt, moet je een hard reset uitvoeren, en je verliest alle data.
3) De Hotsync poort (ik heb de Treo 270 meermaals opgengemaakt) is zeer zwak geconstrueerd. Nu werkt de Hotsync enkel als ik een potlood tussenin de craddle steek.
4) De Treo 600 heeft een slechte interne switching power device. Na 1/2 batterij (een uur telefoneren) begint hij te zoemen.
5) Als je dit toestel wil openmaken, heb je een speciale peperdure schroevendraaier nodig. Als je het plastic omhulsel dan toch wil vervangen omwille van slijtage, dan kost je dit de prijs van een GSM.
Ik heb zelf geen treo en ik ken ook weinig mensen die er 1 hebben, dus kunnen gebruikers misschien hier een reactie op geven? En zijn deze "problemen" misschien bij de aankomende treo650 deels opgelost??