Los bericht bekijken
  #7  
Oud 18 mei 2006, 14:17
lgroeneveld lgroeneveld is offline
Lid
Voornaam: Leen
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 05 mei 2004
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Het is natuurlijk de bedoeling dat de screenprotector de slijt opvangt voor het onderliggende scherm. Als je overmatige slijt hebt, kan dit te wijten zijn aan:
- vervuilde (zand) of verruwde punt aan je stylus.
- te hard drukken.
- mindere kwaliteit screenprotector.
- stereotiep gebruik, waardoor je een specifiek plaats(en) altijd treft.
Ik weet ook niet precies hoe gevoelig je bent voor het opmerken van slijtage, maar je hebt je Palm om mee te pronken of om als dagelijks werktuig te gebruiken en in dat laatste geval zijn wat gebruikssporen en enige karaktervolle doorleefdheid onvermijdelijk.
Bij mijn Tungsten|W is het hele scherm een groot graffitivlak, zodat de sleet zich verdeeld.
Verder kan je krasjes verwijderen (of minder doen opvallen) door een druppeltje siliconenolie met een doekje open te wrijven. Of wat ook helpt is vinger aan de zijkant van de neus wrijven en dan met je vinger het scherm in kruispatroon oppoetsen.
Hoi Ghia,

Neen, hoe het er uit ziet is niet zo belangrijk. De Palm is inderdaad een gebruiksvoorwerp. Maar ik ben bang dat ik straks door de screen-protector heenga. En het is wel vervelend als ik twee keer per jaar een nieuwe moet kopen. Ik vind de tip omtrent het gebruik van Scotch-tape erg goed. Ga ik zeker proberen. En ja, het is inderdaad ook handig om het hele scherm te gebruiken i.p.v. alleen het graffiti-vak. Ga ik ook zeker doen. Dank voor de tips!
__________________
Leen Groeneveld
Met citaat reageren