Discussie: Treo 90
Los bericht bekijken
  #3  
Oud 14 september 2002, 11:22
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
In Nederland was O2 van plan de Treo op de markt te brengen. Hij schijnt ook wel verkrijgbaar te zijn, al zie ik in de winkels en in de reclame-uitingen van O2 alleen de XDA. De Treo 90 is dan een buitenbeentje, omdat er geen telefoon in zit, en dus voor O2 minder interessant is.

Wat meespeelt, is dat ze ervoor hebben gekozen om de Treo alleen aan de zakelijke markt aan te bieden. Dat werpt wel een drempel op voor het grote publiek. Eerst een eenmanszaak oprichten voordat je de Treo kunt bemachtigen, is toch wat omslachtig. En als je het apparaat niet in de doorsnee telecom-shop ziet liggen, zullen de meeste mensen niet eens weten dat 'ie bestaat. Niet iedereen leest de PDA-websites. Erg jammer, want ik ken heel wat mensen die een halfjaar geleden best eentje hadden willen kopen. Maar ja: weinig aanbieders, dus weinig concurrentie, dus hoge prijzen.

Er zijn wel een paar Nederlandse winkels die nu de Treo 180 en 270 hebben (Beat It, GoGoGadget en PDAshop). De Treo 90 heb ik nog nergens gezien.

Op deze pagina kun je wel zien waar hij in de VS het goedkoopst is.
__________________
gonny
Met citaat reageren