Los bericht bekijken
  #35  
Oud 26 juni 2007, 14:17
rvandijk84
Guest
 
Berichten: n/a
Neee zo makkelijk gaat het niet! Het onderzoeksgedeelte betreft maar een relatief klein gedeelte in mijn afstudeerproject. Met de resultaten uit het gebruikersonderzoek heb ik geprobeerd een ontwerp te maken wat zo goed mogelijk aansluit bij de gebruiker. Dit ontwerp heb ik nu voorgesteld en wanneer dit goedgekeurd is (na nog wat aanpassingen) moet ik de webapplicatie echt gaan bouwen. Vervolgens nog testen en dan is het zo ongeveer wel klaar!

Vervolgens word ik vanuit school beoordeeld op mijn scriptie/procesverslag waarin ik uitgebreid moet omschrijven wat ik hoe en waarom gedaan heb. En als die examenzitting mij een voldoende cijfer geeft dan ben ik pas geslaagd en dan zitten we inmiddels ergens halverwege of eind oktober

Overigens zal de webapplicatie ook echt ingezet gaan worden door het bedrijf waarvoor ik deze opdracht doe. Dat geeft wel weer een realistisch en motiverend tintje aan de opdracht. Waarschijnlijk kan ik je rond die tijd dus meer details geven en zelfs de webapplicatie laten zien en laten gebruiken
Met citaat reageren