Los bericht bekijken
  #41  
Oud 03 mei 2007, 22:04
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ik heb inmiddels mijn SE 990 weer van stal gehaald omdat ie UMTS heeft...en ik vandaag ook de brief ontvangen heb. Ik krijg alleen mijn mail niet aan de praat als ik 'm op KPN zet....onder telfort doet alles perfect. Nu weet ik dat mijn smtp server onder telfort "smtp.telfortmail.nl" was....wat moet dat zijn als ik e.e.a. handmatig op KPN zet? telfortmail werkt dan niet meer. Iemand suggesties?

Ik ben er uit. Ondanks het feit dat je het netwerk omzet naar KPN blijft de rest hetzelfde. Om ook te kunnen internetten was het nodig om de netwerk modus om "GSM only" te zetten en alles werkte weer. Zodra alles door KPN is omgezet kun je ook UMTS inschakelen....dat kan nu dus nog niet.
Verder lijkt het er op dat Telfort een beetje "voor de muziek uitloopt" in de brief zeggen ze dat vanaf 10 mei e.e.a. gaat plaatsvinden, maar vanochtend verdween plotseling de naam "telfort NL" uit mijn scherm en werd mijn telefoongesprek afgebroken. Ondanks het feit dat ik langs verschillende masten gereden ben (het kon dus geen plaatselijk defect zijn) kwam het signaal niet meer terug. Door het toestel op KPN te zetten kon ik weer bellen.

Laatst gewijzigd door Ce; 04 mei 2007 om 12:35. Reden: zelf oplossing gevonden
Met citaat reageren