Los bericht bekijken
  #3  
Oud 04 juni 2001, 01:49
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Importeren uit de VS is nog altijd een stuk goedkoper. Zelfs als je nog invoerrechten en dat soort gein betaald. Waar denk je dat de Nederlandse winkels dat spul kopen. Ook in Amerika ja. En dan gaan er ook invoerrechten, BTW en transport overheen. En dan doen ze er nog wat bij omdat ze er nog wat extra aan willen/kunnen verdienen. Dat compenseert dan weer de hogere transportkosten (voor kleine bestellingen).

Ik heb hem zelf direct bij RandMcNally gekocht. Was 450 piek kwijt (de unit was toen nog $159, maar de dollar stond weer wat lager). Ik heb volgens mij niet eens BTW betaald. Maar goed, ik koop het op de zaak en dan speelt BTW niet.

Toen ik hem kocht verkocht Heineken ook een Palm Vx met de streetfinde GPS. Samen voor f 1250 (of zoiets) Dat was toen wel heel goedkoop. De streetfinder was toen iets van 3 a 400 gulden los. Ze konden toen helaas alleen de Palm Vx niet leveren. Ik heb de site daarna nooit meer teurug gevonden. Ze hadden toen ook wel het geld afgeschreven, maar ze hadden de spullen niet! Bij BiBit gelukkig wel mijn geld terug gekregen. Heineken betaalde het niet terug.

Navicar doet er trouwens wel nog wat europese/nederlandse software bij. Volgens mij die Routeplanner gemaakt door een Nederlands bedrijf.

Dat was best nog een duur pakket. Heb ik toen ook gekocht. Ik gebruik het alleen zelf vrijwel nooit. Het werkt alleen maar op de snelweg. En zelfs dan is het nog behelpen. Er missen gewoon teveel wegen. Ik gebruik zelf Atlas het meest.
Met citaat reageren