Los bericht bekijken
  #37  
Oud 15 januari 2007, 23:29
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Deze info kwam van een afdelingshoofd van Telfort klantenservice. (klant van me)
Dit vind ik nou interessant Peter. Al had hij van mij voor de geloofwaardigheid liever afdelingshoofd van een andere afdeling zijn geweest

Toch enkele kanttekeningen: maar als ik het goed begrijp, moet je ook na midden 2007 gewoon je telefoon manueel op het Telfort netwerk vast blijven zetten? De vraag is *kan* dat dan? Bestaat het Telfort netwerk dan nog wel, als iedereen is overgezet naar KPN? Waarom in hemelsnaam nog een Telfort netwerk aanhouden als iedereen (behalve de EDGE-only paupers, wij dus) gewoon van het KPN netwerk gebruik wil maken?

Het is dus qua kosten onlogisch, dat ze het Telfort netwerk (en daardoor EDGE) aanhouden. Zelfs *als* ze het aanhouden, zal het maar beperkt zijn (ik neem aan dat ze dan veel masten gaan slopen en misschien alleen in de grote steden EDGE houden bijvoorbeeld?).

Misschien kun je het gedeelte van na medio 2007 nog een keer extra navragen bij je klant, of dan niet het Telfort netwerk gewoon wordt afgebroken omdat iedereen dan al op KPN zit.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren