Los bericht bekijken
  #119  
Oud 04 april 2008, 08:38
ginkgo's schermafbeelding
ginkgo ginkgo is offline
Senior lid
Voornaam: Marc
Model: Overig
 
Geregistreerd: 21 maart 2001
Locatie: Veldhoven
Berichten: 88
Manual keyguard weigert.

Volgens mij heb ik een bug ondekt, best wel een vervelende. Omdat ik het vervelend vind dat keyguard direct wordt geactiveerd bij uitschakelen heb ik via system preference een vertraging van 30 seconde ingesteld. Als ik keyguard direct wil activeren gebruik ik de manuele methode, dit ga via option+power button. Echter wanneer ik in de telefoon applicatie (getest in het middelste scherm) twee keer achter elkaar op de option button druk, dan werk manual keyguard niet meer. Zelfs een soft reset helpt er dan niet meer aan. Na een harde reset werkt manual keyguard wel weer gewoon. Als ik dan echter weer twee keer options druk in het telefoonscherm dan werkt het weer niet, zelfs als ik dit doe voordat ik mijn gegevens en programma's heb teruggezet. Kennelijk ligt het dus niet aan de programma's die ik geinstalleerd heb.

Wa betreft screen protectors, ik heb in het verleden goede ervaringen op gedaan met de Ultra Clear van Brando. Voor mijn Centro heb ik er ook eentje betsteld, die dankzij de lange dollar scherp geprijsd was. Gisteren er op gezet, ik ben er tevreden mee.
Met citaat reageren