Los bericht bekijken
  #7  
Oud 12 december 2006, 08:16
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Ik heb de vraag voorgelegd aan Telfort:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Onlangs heb ik een 2-jarig abonnement afgesloten bij Telfort met als reden dat Telfort als enige in Nederland EDGE ondersteunt. Nu verneem ik uit de media dat EDGE uitgefaseerd gaat worden en dat Telfort enkele frequenties gaat verkopen, waardoor de EDGE dekking slechter wordt. Op de site Telfort.nl is echter nog niets van deze berichten te vinden en wordt EDGE zelfs nog gepromoot als een nieuwe techniek. Ik wil graag weten of de berichten van uitfasering van EDGE waar zijn (het zijn woorden van PR-manager Patrice Hijsterborg) en over wat voor termijnen dan gesproken wordt, want als dit op korte termijn (binnen de 2 jaar dus) gebeurt zie ik dat als contractbreuk aan de kant van Telfort.
Hierop kreeg ik twee ontvangstbevestigingen (met hetzelfde incidentnummer ) en dus ook twee antwoorden:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Telfort
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

U heeft ons geschreven dat u graag meer informatie wilt over de toekomstige ontwikkelingen van EDGE omdat u vanuit de media hierover iets heeft vernomen.
Hierbij bevestigen wij dat Breedband van Telfort gewoon bestaan, maar da Telfort overgaat van Edge naar het snellere HSDPA.
U hoeft zich dus totaal geen zorgen te maken over de dekking van uw Mobiel Internet.

Telfort vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen en/of suggesties, mailt u die dan gerust naar Telfort.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice
en
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Telfort
Geachte heer Breukelman,

In vervolg op onze vorige e-mail van vandaag het volgende:

U kunt zo lang mogelijk gebruik blijven maken van het EDGE netwerk. Mocht er iets veranderen, zoals overschakeling naar HSDPA, dan zullen wij u hierover te zijner tijd, nader informeren.

Telfort vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen en/of suggesties, mailt u die dan gerust naar Telfort.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice
Hier wordt het echt duidelijker van, of niet?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!

Laatst gewijzigd door fransbr; 12 december 2006 om 08:44.
Met citaat reageren