Los bericht bekijken
  #16  
Oud 21 oktober 2009, 23:37
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PulmoPalm Bekijk bericht
Hennie,
Ik begrijp jouw scepsis best.
Wat heet scepsis? Ik weet dat er in de Touch wat pim apps zitten. Maar voor de rest is het een multimedia doos. Kan best leuk zijn maar niet voor mij. Iedereen moet gewoon kopen wat ie wilt. Doe ik ook

Ik heb even in de handleiding zitten kijken en hij kan gewoon gesynct worden met Outlook.Dus voor je contacten en appointments en taken bij je onder de "pannen" lijkt me zo.

Een memo heeft ie niet. Daar zit je dan dus nog mee.

[quote]

Citaat:
Ik sta nu al versteld over wat het de iPhone 3GS 32g al allemaal voor mogelijkheden heeft zonder de gadget factor mee te rekenen.
De meeste serieuze ontwikkelaars 3th party voor Palm ontwikkelen nu ook voor iPhone.

Het lijkt mij onvermijdelijk dat ik ooit eens over moet naar een ander OS.
Van WebOS is het toch ook niet zeker dat het de oude PalmOS data kan overnemen.

Just my 2 c.

Ben liefhebber van Palm. Doch inmiddels ook van Apple
Iphone is een hype. Ik doe niet mee aan hypes. Ik loop altijd achter en dat interesseert me niet. Er zijn op dit moment 7 miljoen Iphone's verkocht hoorde ik gisteravond.
2dehands worden ze ook heel vaak weer verkocht.
Zoeken | Tweakers.net Vraag & Aanbod

Nou zijn die Mac books wel wit maar die vind ik weer wel cool. Niet vanwege de kleur. Je kan laptop stickers krijgen die plak ik wel over het witte heen

Ik heb wel leuke software gezien voor de I"whatever" Ik zou die software wel op m'n WM willen hebben.

Maar nogmaals. Dit is mijn mening.Laat je door mij, of door wie dan ook *niet* afhouden, van wat je zelf wilt kopen We horen het wel weer.
Met citaat reageren