Los bericht bekijken
  #32  
Oud 19 augustus 2003, 22:44
svliegen svliegen is offline
Palm Evangelist
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 mei 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 46
Citaat:
Op 19-08-2003, om 22:03 heeft Rudy dit gezegd in bericht #30
Nou nou nou,

[...]

Ook toen ik met de palm rondreed, was er altijd wel iets mis, pijlen fout, route ineens fout, palmje vast, geheugen problemen, straten niet op plan, de snelweh oprijden, aan een kruising met de snelweg, (geen oprit dus), enfin, te veel om op te noemen. Met tomtom?? eigenlijk geen problemen, ik kan me enkel een foutje herrineren, als ie me een afrit ergens aan berlijn laat nemen, om er gelijk weer op te rijden.
En dan spreken we nog niet van de stembegeleiding, mooie kleuren, snelle bediening, integratie met outlook enzovoort,

Groeten
Rudy
Zucht. Dit heeft nog maar weinig met TT versus DM te maken. Meer een religieuze discussie Palm versus PPC...

Palmpje vast? Zal vast wel eens voorkomen, maar over het algemeen is mijn Palm 100x stabieler dan de Ipaqs die ik heb. Mijn Ipaq5450 loopt elke dag vast. Zelfs bij gebruik van standaard applicaties. Bij mijn Palm komt dat nooit voor, hooguit bij programma's die ik met Powerrun verplaats naar de SD card.

Ik ben geinteresseerd in zaken die echt beter zijn in TomTom. Niet in fouten in de stratendatabase die je gebruikt, want die loopt altijd en bij iedereen achter. Bij *elke* routeplanner kom je straten tegen die verlegd zijn, nieuwe straten, etc.

Stembegeleiding heeft DM ook. Bediening is wat mij betreft qua snelheid prima (kwaliteit kan beter). Mooie kleuren? Wederom tamelijk subjectief. Maakt het voor de werking van het pakket wat uit? Zo ja, wat dan? DAT wil ik namelijk wel graag weten.

Integratie met outlook? Voor de adressen bedoel je? Heeft DM ook.

Kortom, kom nou eens met wat echte argumenten. Met DM kan ik over kaarten heen plannen, volgens mij kan dat met TT nog steeds niet. Dat vind ik dus erg onhandig.

Laatst gewijzigd door svliegen; 19 augustus 2003 om 22:53.