Los bericht bekijken
  #27  
Oud 19 augustus 2003, 19:19
contekst contekst is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 22 november 2001
Locatie: Tiel
Berichten: 125
Citaat:
Op 19-08-2003, om 19:06 heeft patrickl dit gezegd in bericht #26


Maar goed, als mensen alleen willen horen dat Dig-Map geweldig is dan zal ik verder mijn mond proberen te houden. Ik zie de overige ontevreden Digi-Map gebruikers wel op het PPC forum terug en zo nu en dan spookt Rudy weer eens langs.

Maar "off-topic" je maakt me nieuwsgierig, wat is er mis met Memory Sticks? Ik ben eigenlijk ook nooit zo tevreden geweest over Memory Sticks, maar sinds ik met mijn iPAQ in het mistige doolhof van de Secure Digital en Compact Flash ellende terecht ben gekomen wil ik daar ook nog wel een discussie over aan. Ik weet bijvoorbeeld niet of je de Benchmark tips pagina gemist hebt, maar de Memory Sticks komen daar toch wel behoorlijk boven het gemiddelde uit. Misschien iets voor een andere thread
mbt MemorysticK; minder aanbeders dan andere standaards en erg traag (volgens PCM). Overigens was de discussie dat voor Sony beperkt accessoires door derden worden gemaakt waardoor de prijs hoog blijft.

mbt Digi-Map: ik ken de PPC programma's van TomTom niet, maar heb wel de Palm programma's gebruikt. Erg slechte kaarten, vooral buiten Benelux en Duitsland. En slechte communicatie met de klant. DM is in de huidige versie een stuk beter en als je een Palm met 10 MB vrij geheugen hebt, kun je er nu erg goed mee werken. Het zwakste punt blijft het zelf aanmaken van de kaarten. Ik ben daarom benieuwd naar de Garmin iQue. Ik heb al een dummy in huis. Alle Palm accessoires zijn te gebruiken (ook de GPS module klikt achterop ), hires scherm, duimwieltje, SD card slot en zelfs een aansluiting voor een externe GPS antenne. Garmin levert een basismap voor navigatie over grotere afstanden en detailkaarten voor lokaal werk.
__________________
hans