Los bericht bekijken
  #6  
Oud 27 mei 2008, 20:30
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Dit is naar mijn mening een toppertje, met hele goede specs. Op dit moment kan Palm met deze telefoon alle concurrentie bijbenen. Alles wat je je maar kan wensen zit er op, inclusief een 320x320 scherm dat op dit moment ook nog uniek is voor dit type (qua vormgeving) smartphones.

Ik geloof nog steeds niet in het "touch" invoer systeem, dit is gewoon niet efficient en Palm begrijpt dat gewoon. Als ik mijn vrienden zie smsen na 10 bier op een vrijdagavond in de kroeg met een htc touch kan ik me lach vaak niet meer inhouden... Zelfs de iphoners maken dan nog de meeste brakke typefouten..met boze vriendinnen als gevolg.

Natuurlijk wacht ik ook met smart op de eerste smartphone met het nieuwe palm os, maar het is in de tussentijd een goed alternatief. Vooral de snelheidwinst die je haalt met Windows Mobile 6.1. Die heb ik al een keer getest op mijn treo 750 en ik moet zeggen dat het een stuk sneller is dan 6.0. Zelfs bij een softwareversie die niet bedoeld is voor de 750. Het is nog steeds geen PalmOS maar ze zijn goed op weg. Ik hoop dat Palm het OS met de 850 ook wat meer op de schop heeft genomen zoals ze hebben gedaan bij de 750.
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
Met citaat reageren