Los bericht bekijken
  #21  
Oud 11 augustus 2005, 20:27
Burn's schermafbeelding
Burn Burn is offline
Lid
Voornaam: bernd
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 07 november 2003
Locatie: Breda
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schooierd
J...
En waarom zou GPRS niet in de auto werken????? --> zolang je een stabiele (en voldoende) ontvangst hebt, kun je gewoon van GPRS gebruik maken.
Wat in een auto normaal geen enkel probleem is, anders had de overheid handsfree bellen niet verplicht hoeven stellen. Had je toch niet kunnen bellen...
inderdaad... je mag geen telefoon in je handen hebben als bestuurder.

ik heb even verder gelezen.... ik liep inderdaad een broodje aap te verkondigen.

UMTS in een snelle auto - metingen pdf
Previous test-drives in the USA revealed significant performance differences among
mobile data communication technologies when using it standing still or at highway speeds.

...(heel verhaal over de metingen in duitsland op een snelweg) ...

It can be seen that the data transfer speed is surprisingly stable and shows no significant sensibility to vehicle speeds. The hand-over algorithm works flawlessly and has to re-synchronize only when the vehicle speed changes abruptly.

(vrij vertaald: de overdrachtsnelheid van de gegevens is verrassend stabiel en is onafhankelijk van de snelheid van het voertuig. Alleen bij abrupte wijzigingen in de snelheid moet het hand-over algoritme opnieuw gesynchroniseerd worden)

over gprs heb ik geen documenten kunnen vinden waaruit blijkt dat het gebruik ervan in auto's of treinen niet goed zou werken
__________________
He was drinking so much lowalcohol that he was endangered of becoming a low-alcoholic

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 12 augustus 2005 om 07:57. Reden: Vertaling toegevoegd
Met citaat reageren