Los bericht bekijken
  #100  
Oud 31 maart 2008, 11:00
ginkgo's schermafbeelding
ginkgo ginkgo is offline
Senior lid
Voornaam: Marc
Model: Overig
 
Geregistreerd: 21 maart 2001
Locatie: Veldhoven
Berichten: 88
Ik heb het weekend de gegevens van mijn T3 over gezet op de Centro. Hiertoe heb ik eerst een backup van de T3 naar Secure Digitalkaart gemaakt. Vervolgens deze een grote schoonmaak gegeven, een hotsync gedaan met de nieuwe palm desktop. Tenslotte heb ik de Centro gesynct en hierop mijn bestaande PIM data overgezet onder dezelfde hotsync naam als op de T3.

Vervolgens ben ik mijn applicaties één voor één opnieuw gaan installeren. Ik ben daar nog niet mee klaar, maar heb er al een ondekt die helaas niet werk. Dit is Holidays 1.1.6 van Blue Light Software. Als ik hiermee de feestdagen in de calendar wil zetten dan reset de Centro zich spontaan.

Ik ben nog wel tegen een paar problemen aangelopen die ik nog niet op het weten te lossen. Het is me nog niet gelukt om een ontvangstbevestiging voor SMS in te stellen. Voor MMS ben ik hier wel instellingen voor tegengekomen, maar dit werkt bij niet automatisch voor SMS.

Sinds ik software heb geinstalleerd komen er soms wat rare teksten voorbij. Als ik op de knopjes aan de zijkant druk staat er "er Volume" ipv "Ringer Volume". Op de vraag of er verbinding met internet moet worden gemaakt zijn de antwoorden "No" (moet "Yes" zijn) en "K" (moet "No" zijn) mogelijk. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de engelse spellings correctie die ik uitgezet heb (via bestand van palm2you). Is die correct?
Met citaat reageren