Los bericht bekijken
  #2  
Oud 28 augustus 2013, 04:10
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
IK ben het wel eens met de bevindingen. Ik gebruik m'n Pre3 en TouchPad nog altijd (en dat zal ook zo blijven totdat ze kapot gaan). Multitasking is fijn, maar Android 4 en iOS 7 doen het net zo goed. Qua notifications hetzelfde verhaal, dus de winst van webOS is wel weg ten opzichte van die systemen. Ik weet niet hoe Windows Phone, Blackberry en de meer exotische FirefoxOS en Ubuntu Touch zich staande houden op dat vlak.

Wat ik eerlijk gezegd niet weet is hoe goed de mailclients en kalender zijn op andere systemen, met name met meerdere (Exchange en Google) accounts. Dat is prima op webOS, evenals de integratie van contactgegevens (ik zou niet weten of andere systemen dat ook hebben, kan het in ieder geval niet vinden in Android 4.2.2).

Grootste nadeel en daarmee ook reden om over te stappen is missende functionaliteit qua applicaties. Dat komt echt niet meer goed en zal alleen maar erger worden naar mate de tijd voortschrijd. Anderzijds heb ik met enkel webOS ook geen idee wat ik zou missen. Een beetje spelen in Android op m'n TouchPad doet me nog niet echt hunkeren naar iets anders. Ik vrees echter gezien de drukte alhier dat ik daar vrij eenzaam in ben
Met citaat reageren