Los bericht bekijken
  #8  
Oud 21 maart 2014, 09:51
Gespy's schermafbeelding
Gespy Gespy is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 27 april 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 139
Ik gebruik webOS nog dagelijks op m'n pre3. Deze hoop ik nog minimaal een jaar te kunnen gebruiken. Misschien dat ik volgend jaar dan naar een nieuwe telefoon ga uitkijken. Ik hoop eigenlijk dat LG dan een webOS telefoon heeft uitgebracht.

M'n Touchpad gebruik ik nog maar sporadisch, sinds ik ook een Nexus 10 heb. Ik heb daar ook nog geen ACL op geinstalleerd, ondanks ik wel een licentie heb via Kickstarter. Ik heb een tijdje met de beta gewerkt, maar deze was te traag en zorgde voor problemen in webOS zelf. Van wat ik hoor van de nieuwe versie, is dit wel iets verbeterd, maar nog wel aanwezig. Als dit in de toekomst verbetert, ga ik het misschien nog een keer proberen. Maar de behoefte aan apps is niet meer zo groot, sinds ik de Nexus 10 heb.

M'n vrouw gebruikt ook dagelijks webOS op haar HP Veer, die ik haar kado had gegeven. Laatst vroeg ik nog of ze toch niet liever een (grotere) Android telefoon wou, maar ze was heel tevreden met de Veer. Vooral de compacte afmetingen ziet ze als een voordeel. En dat haar vriendinnen altijd verbaasd opkijken als ze de Veer tevoorschijn haalt, vindt ze ook wel leuk.
Met citaat reageren