Discussie: hotsync
Los bericht bekijken
  #8  
Oud 22 juni 2007, 22:08
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkemeiner Bekijk bericht
Het hotsync werkt ineens niet meer; het volgende verschijnt in beeld op de Treo 650:
HotSync Problem: the connection between your handheld computer and the desktop could not be established. Please check your setup and try again.
Nou had ik vandaag veel tijd en heb ik al vanalles geprobeerd; ook de zoekfunctie uitgebuit; de software van Palm eraf gehaald; herstart vd de computer en de Palm-CD met software er weer op; het werkt gewoon niet meer; softreset van de Treo gedaan; de HotSync manager [in desktop Programma's] reageert ook niet op aanklikken of openen in de desktop; in de setup bij General de laatste optie aangeklikt; bij Local COM1 en as fast as possible; wat gaat er mis?
In Setup wil je in principe de eerste optie aangezet hebben (Always available). Voor de Treo maken de "Local" opties niet uit, tenzij je Bluetooth gebruikt. Is als je rechts-klikt op het Hotsync icoontje in de tray van de taskbaar de optie "Local USB" aangevinkt?

Verder: als je begint te syncen dan registreert je Treo zich als een nieuw USB device. Meestal maakt Windows (de PC dus, niet de Treo) dan een "PongPing" geluidje. Hoor je die wel?

Zo niet: dan is misschien gewoon je kabel kapot. Probeer eens de connector met je Treo een beetje omhoog te houden en dan de sync-knop in te duwen. Mijn kabel heeft ook het probleem dat de pinnetjes niet meer helemaal goed contact maken. Misschien even de kabel van iemand anders lenen?

Succes!

Rob
Met citaat reageren