Los bericht bekijken
  #24  
Oud 01 september 2011, 18:55
joblamie joblamie is offline
Lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 30 december 2009
Berichten: 43
Helaas. Ik heb mijn TouchPad terug gekregen in exact dezelfde staat als dat ik hem verstuurd heb. Enkele uren later kreeg ik een telefoontje van HP dat de fabriek hem teruggestuurd heeft omdat het een Amerikaanse TouchPad betrof (duh!).

Erg teleurgesteld natuurlijk, want dat wisten ze al vanaf het allereerste moment (het serialnumber was immers bekend en ik heb er geen moment een geheim van gemaakt dat het om een Amerikaans exemplaar ging). Dus helaas. Ze adviseerden me het opnieuw te regelen, maar dan via HP USA.

Dat heb ik dan ook geprobeerd, via een chatsessie met een hele vriendelijke Palm medewerker op de Palm/HP WebOS support site (daar kom je automatisch op terecht als je via HP.com opgeeft dat het om de TouchPad gaat). Hij liep echter direct tegen het probleem aan dat hij geen case kon aanmaken in zijn systeem zonder US shipping adres. Uiteindelijk heeft hij de zaak doorgestuurd naar een 'HP admin team' die de zaak dan verder zou uitpluizen. Heb meteen erbij laten vermelden dat ik op geen enkele wijze mijn pricematch lijk te kunnen krijgen. Ze gaan me terugbellen of mailen.

Dus ben benieuwd.
Met citaat reageren