Los bericht bekijken
  #38  
Oud 02 juli 2004, 11:40
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Op 07-06-2004, om 21:16 heeft jwoerdma dit gezegd in bericht #36
nog steeds niks binnen en op email hoor ik ook niet veel.......
Hier hetzelfde verhaal. Ik heb al weken geleden een toezegging gekregen dat ze mij een reviewexemplaar gingen sturen (diezelfde week nog), maar sindsdien niets meer gehoord, ook geen reactie gehad op een mailtje van twee weken geleden. Op de bestelsite stond dat ze pas gaan leveren na certificering, maar nu hebben ze het alleen over 'Backordered'.

Zo en nu dat review even lezen. [edit] Uit dat review deze verklaring voor het nog niet leveren:
Citaat:
Once we received the virtual keyboard I was able to talk with a representative of iBIZ to explain the current situation. As many of you are aware of the litigation issues going on with this keyboard, I was assured that iBIZ is currently looking into a redundant supply chain so the minute we hear they are ready to ship you will know
Ze zijn dus verwikkeld in een rechtzaak in Israel (waar ik inderdaad een tegenhanger van heb gezien in andere threads).

De bijgevoegde foto heb ik 'geleend' uit het hierboven genoemde review. De gebruiker lijkt met 10 vingers te typen, maar in het review wordt toch gezegd dat met twee vingers werken en dan echt van toets naar toets gaan, beter werkt.

Groeten, Roel.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  vk9.jpg‎
Bekeken: 51
Grootte:  90,4 KB
ID: 1151  
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 02 juli 2004 om 11:54.