Discussie: Review: Fireviewer
Los bericht bekijken
  #6  
Oud 28 november 2002, 09:44
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Re: Re: gMovie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog


Moviemaker? Je bedoelt PictureGearLite zeker? Hmmm... misschien dat het niet helemaal duidelijk naar voren kwma in mijn review, maar ik heb het hele verhaal dus gebaseerd op de software die je standaard bij de Clié geleverd krijgt, en daar hoort ook dat PGL bij, waarmee je dus de filmpjes kan converteren in een Gmovie formaat.
Tja, ik bezit een Palm M505 en ben dus maar gewoon naar de website gegaan... Daar is wel de player te downloaden, maar niet de software om een filmpje te converteren naar Palm formaat....

Citaat:
En op mijn Clié is het programma echt maar 60 kb hoor. .
De laatste versie is 2.02 en die neemt volgens FILEZ 92Kb in beslag..

Citaat:
Verder heb ik vandaag toevallig ook even met Kinoma mogen spelen, en inderdaad, ze lijken verdacht veel op elkaar. Wat me alleen op viel, was een bestand dat wel te spelen was op Kinoma, niet af te spelen was op Gmovie. Zal waarschijnlijk met versies te maken hebben; de door mij geteste versie van Gmovie is 1.4
Zoals ik in bovenstaand al schreef (en dat interpreteer) is gMovie niet meer... Jouw review zou dus weleens de laatste woorden aan het graf geweest kunnen zijn
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren