Los bericht bekijken
  #9  
Oud 03 maart 2003, 16:48
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Citaat:
Sorry, maar deze mening deel ik niet. Er zit voldoende ruimte (bij mijn exemplaar) tussen de bovenkant deksel en de bovenkant Tungsten, en het lijkt mij erg sterk als de deksel krasjes aan de bovenzijde kan veroorzaken. Zelfs als ik de klep een gooi geef om de case te sluiten dan valt deze nog keurig over de bovenkant heen.
Bij mij is de speling als de Tungsten maximaal naar beneden in de case zit, minder dan 1/10 mm en als de deksel onzorgvuldig wordt gesloten dan is het binnen de speling van de sluiting zelfs -3/10mm, dus RAAKT ie met het aluminium de Tungsten behuizing zelf. We verschillen dus niet van mening, wij hebben een andere versie van deze case. (Of een andere Tungsten.) M'n hoofdcomputer is defect hier, maar morgen weer gefixed. Ik heb een foto gemaakt net en kan die (over)morgen plaatsen, dan kan je even vergelijken of we een andere case hebben of dat je andere verschillen ziet.

Citaat:
Er zit inderdaad een kleine speling in, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar. Het doet ook even niets af aan de bescherming die de case biedt. Op mij maakt de constructie, inclusief scharnier een zeer solide indruk.
De case is inderdaad wel stevig en het 'scheef gesloten raken' in een broek/jaszak heeft geen gevolgen voor de Tungsten bescherming. (Afgezien van bovengenoemd punt, van de krassende gebogen rand.)

Citaat:
Mee eens, en dat was inderdaad het vermelden waard geweest. Het is echter redelijk onlogisch dat iemand met een dichte case om een opengeschoven Tungsten gaat lopen. Maar misschien heeft iemand een goed voorbeeld waar dit wel zo is of weet iemand een case waarbij dit wel kan?
Nee, dat is niet zo onlogisch. Mijn meest gebruikte koptelefoon én de kabel naar de autoradio hebben een mini jackplug die NIET in de Tungsten kan worden geplugd als deze niet is uitgeschoven. De 3COM alum. case kan in gesloten toestand wél al deze pluggen in de Tungsten toelaten, maar ook kan deze gesloten worden met de T|T in utigeschoven toestand, zónder deze te beschadigen.

Citaat:
Ohw? Ik heb vier verschillende oordopjes, walkmanplugjes etc geprobeerd en ze passen allemaal. Zelfs als de draad via een haaks verbindingsstukje op de plug staat.
Inderdaad is het niet mogelijk de Tungsten open te schuiven als er een plug in de audio-ingang zit. Dat is voor mij persoonlijk niet zo'n issue, maar als dat een afweging is dan scoort de Proporta op dat punt niet sterk. Ik kies voor die hoek (linksboven) liever voor bescherming.
Dat eerste: Ik heb een in-ear gevonden die wél past met z'n stekker. De verloopkabel naar autoradio en mijn favoriete koptelefoon passen echter niet. Het zal per geval verschillen. De autoradiokabel ga ik een andere stekker aanzetten, koptelefoon kan ik een andere pakken.

Dat tweede: Openschuiven van de Tungsten terwijl er een plug inzit is voor mij ook geen issue. Ik wil mijn Tungsten in principe NOOIT uitschuiven, daarom gebruik ik QLaunch + Graffiti Anywhere.
Met citaat reageren