Los bericht bekijken
  #8  
Oud 03 maart 2003, 16:32
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MendriX
Het wordt wel genoemd, maar komt niet terug in de conclusie: "Dit deel van de Tungsten is daardoor wel gevoelig voor eventuele krassen."

Ik heb deze case en vindt dat dit punt veel zwaarder had mogen wegen! Gekraste Tungsten | T aan de bovenkant is onvermijdelijk als niet met veel zorg de deksel (waar wat speling op zit) wordt gesloten elke keer.
Sorry, maar deze mening deel ik niet. Er zit voldoende ruimte (bij mijn exemplaar) tussen de bovenkant deksel en de bovenkant Tungsten, en het lijkt mij erg sterk als de deksel krasjes aan de bovenzijde kan veroorzaken. Zelfs als ik de klep een gooi geef om de case te sluiten dan valt deze nog keurig over de bovenkant heen.
Citaat:
Verder: De deksel heeft wat speling en kan ietwat 'scheef' schuiven in gesloten toestand. Heb dit al een paar keer gehad in mijn jas/broekzak. Nimmer gebeurde dit bij de 3COM case van Palm Tungsten en die voor de Palm V.
Er zit inderdaad een kleine speling in, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar. Het doet ook even niets af aan de bescherming die de case biedt. Op mij maakt de constructie, inclusief scharnier een zeer solide indruk.
Citaat:
Ook een minpunt is dat wanneer de dekstel wordt gesloten met de T|T in uitgeschoven toestand, dat dan het gebogen randje van de deksel SCHERP in de rechterrand van de Tungsten snijdt en hem beschadigd.
Mee eens, en dat was inderdaad het vermelden waard geweest. Het is echter redelijk onlogisch dat iemand met een dichte case om een opengeschoven Tungsten gaat lopen. Maar misschien heeft iemand een goed voorbeeld waar dit wel zo is of weet iemand een case waarbij dit wel kan?
Citaat:
Laatste minpunt: Vrijwel geen enkele audiostekker past in de nauwe opening van de case in niet-uitgeschoven toestand van de Palm. Uitschuiven is dan vrijwel geen optie, doordat dan weer de rand van de deksel makkelijk de Tungsten beschadigd.
Ohw? Ik heb vier verschillende oordopjes, walkmanplugjes etc geprobeerd en ze passen allemaal. Zelfs als de draad via een haaks verbindingsstukje op de plug staat.
Inderdaad is het niet mogelijk de Tungsten open te schuiven als er een plug in de audio-ingang zit. Dat is voor mij persoonlijk niet zo'n issue, maar als dat een afweging is dan scoort de Proporta op dat punt niet sterk. Ik kies voor die hoek (linksboven) liever voor bescherming.
Met citaat reageren