Los bericht bekijken
  #7  
Oud 03 maart 2003, 15:10
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Het wordt wel genoemd, maar komt niet terug in de conclusie: "Dit deel van de Tungsten is daardoor wel gevoelig voor eventuele krassen."

Ik heb deze case en vindt dat dit punt veel zwaarder had mogen wegen! Gekraste Tungsten | T aan de bovenkant is onvermijdelijk als niet met veel zorg de deksel (waar wat speling op zit) wordt gesloten elke keer.

Verder: De deksel heeft wat speling en kan ietwat 'scheef' schuiven in gesloten toestand. Heb dit al een paar keer gehad in mijn jas/broekzak. Nimmer gebeurde dit bij de 3COM case van Palm Tungsten en die voor de Palm V.

Ook een minpunt is dat wanneer de dekstel wordt gesloten met de T|T in uitgeschoven toestand, dat dan het gebogen randje van de deksel SCHERP in de rechterrand van de Tungsten snijdt en hem beschadigd.

Laatste minpunt: Vrijwel geen enkele audiostekker past in de nauwe opening van de case in niet-uitgeschoven toestand van de Palm. Uitschuiven is dan vrijwel geen optie, doordat dan weer de rand van de deksel makkelijk de Tungsten beschadigd.

Het is een zeer mooie case, maar hij heeft enkele zeer serieuze minpunten in mijn ogen. Ik ben overgestapt van de 3COM case naar de Proporta, maar twijfel nu sterk of de 3COM niet tóch beter doordacht is en 'veiliger' voor de Tungsten.

Overigens valt de stroefheid na enkele weken erg mee. Hij is voldoende om de T|T veilig in de case te houden, maar niet zo stroef meer als in het begin dat het moeilijk is de T|T uit de case te halen.
Met citaat reageren