Los bericht bekijken
  #94  
Oud 01 maart 2006, 17:42
Pakhuis
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb zelf de lifedrive sinds deze is uitgekomen. Ik heb erop gewacht zelfs. Het is een prachtig apparaat dat helaas, in de vaart der volkeren, te vroeg de markt op is geforceerd.
De harde schijf vind ik ook bijzonder traag, programma's lopen beter vanaf een kwaliteits-SD-kaart. Dus die 4 Gb had ik liever als flash gehad.
Aan de andere kant vind ik de batterij geweldig; zeker als je programma's vanaf flash draait lijkt deze bijna onuitputtelijk.
De reset -problemen heb ik (behalve bij wifi) nauwelijks ervaren en voor muziek gebruik ik een ipod (nog steeds eenzaam aan de top, wat mij betreft). In mijn werk is de LD zeer betrouwbaar en handig gebleken, inclusief de TomTom. Prachtig beeldscherm, mooie Piel Frama hoes erbij.
Het enige echt jammere is dat ik een aanhoudend wifi-probleem heb met de Palm, waarvoor ik (en Palm) tot op heden geen oplossing hebben gevonden. Een nieuwe LD via de garantie van PDA-shop is voor mij niet aantrekkelijk, aangezien mijn TomTom en alle kaarten van West-Europa op apparaatcode zijn geregistreerd !!!
Dus ik ben zeer tevreden over mijn LD, zonder wifi helaas.
De opvolger zal ik niet direct aanschaffen; ik wacht wel op een grotere sprong voorwaarts. Tot dan kan ik vooruit.
Met citaat reageren