Los bericht bekijken
  #27  
Oud 23 februari 2002, 22:25
PalmWijzer's schermafbeelding
PalmWijzer PalmWijzer is offline
Ontwikkelend lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 22 februari 2002
Berichten: 76
De 9292 PalmWijzer is natuurlijk nog maar net uit en de persberichten zijn nu een week geleden de deur uitgegaan. Bij een blad als Rails duurt het relatief lang voordat men er aandacht aan kan geven (deadlines). Als men dat al doet natuurlijk; daar kun je niet altijd zo veel invloed op uitoefenen ook al ben je 9292 (OVR) die de taak van publiciteit op zich heeft genomen. Echte advertenties zijn simpelweg te duur - dat verdien je niet makkelijk terug.
Vandaag zou in de Haagsche Courant / Goudsche Courant een review komen. Met de Telegraaf (zelf benaderd en meteen een erg positieve reactie gekregen overigens) heb ik al gesproken en die gaan volgende week zaterdag er wat aandacht aan geven. Misschien dat we dan een groter publiek bereiken van mensen die niet zo actief zijn op Internet.
Verder lijkt niemand echt te weten hoeveel Palm machines er ongeveer in gebruik zijn, dus is het moeilijk om een schatting te maken van de markt. En van die markt reist natuurlijk niet iedereen regelmatig met de trein. Het is natuurlijk wel zo dat er ruim 4.000 mensen de nieuwsbrief van deze site lezen. Dus de actieve Internetters zouden via deze site wel bereikt moeten zijn. Verder geeft de Internet site van 9292 al gauw 30.000 adviezen per dag dus daar wordt ook al een behoorlijk publiek mee bereikt.
En dan moet men er nog 10,95 voor over hebben. En zelfs dan zullen er zeker de nodige copieën worden gemaakt.

Het is nu nog veel te vroeg om al aan updates te gaan denken (we zijn net uit!), maar _als_ we zoiets gaan doen dan denk ik niet dat dat pas bij de versie van december 2002 zijn (dan komt de nieuwe dienstregeling weer uit). De "vorige vraag" onthouden zou moeten kunnen - ik heb ergens de constructie daarvoor gezien.

Zijn er Palm OS - standaard applicaties die gebruik maken van uitwisseling van gegevens tussen de verschillende applicaties? Dan kan ik daar eens een keer in snuffelen.
Met citaat reageren