Los bericht bekijken
  #11  
Oud 08 april 2001, 00:40
Willems
Guest
 
Berichten: n/a
In essentie wilde ik de palm ook hebben om enige orde aan te brengen in mijn plannen, een papieren agenda nam ik nooit mee en schreef ik nooit iets in op.

Ik wilde heb hebben om af en toe een mailtje te kunnen zenden, wanneer dat nodig was. En de snelheid van 9600 bps is daar zeker voldoende voor.

Voor de rest vind ik de palm een aanvulling op de moeglijkheid om een desktop goed te gebruiken, ik kan bestanden met college aantekeningen meenemen. Mail die ik toevallig niet kon lezen vanwege tijdgebrek via de palm lezen. Ik lees iedere week de hoofdpunten van The economist op de palm etc.. En binnenkort "The Wealth Of Nations" enz.

Een pocket PC vind ik inderdaad ook een device wat meer een substitutie is voor een laptop, of desktop. In essentie zijn die programmas beter geschikt om teksten te maken enz. Maar een kortere batttery life en grotere programmas, heb je dan ook wel weer meet te maken. Plus dat pocket pc's stukken duurder zijn.

Het is nu eenmaal een persoonlijke afweging of je een palm neemt of niet, en of een laptop beter is voor je eigen situatie, maar zover ik het nu zie heb ik liever een palm en een desktop dan alleen maar een laptop

Greetz,

Pascal
Met citaat reageren