Los bericht bekijken
  #32  
Oud 21 augustus 2009, 21:55
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Ik voel me niet geroepen om mensen te zeggen wie of wat ze moeten vergeten. PalmOS, André Hazes, de tweede wereldoorlog, je oma... als je erover wil praten moet je erover praten.
Je probeert nu om de discussie een andere kant op te draaien. De intentie van je antwoord heeft al helemaal niets meer te maken met het onderwerp.

Citaat:
Die ligt hier ook, als alarmwekker. Doet het prima.
Ook weer z'n opmerking waar ik niets meer kan. TG50 te min voor je?

Citaat:
Ik heb geen problemen met jouw keuzes. Jouw 'iedereen moet doen zoals ik, jullie zijn echt fout bezig dat jullie terugdenken aan het PalmOS'-toon naar andere mensen die anders denken aan jij, ondanks dat ze prima beargumenteren waarom ze zo denken, zorgt er denk ik voor waarom je vindt dat je jezelf moet verantwoorden hiermee, ofzo.
Ik heb ook geen problemen met de keuze die een ander maakt.De rest zijn jouw woorden. En die laat ik mij ook nu weer niet in de mond leggen

Citaat:
We specificeren toch heel duidelijk wat we goed vinden aan PalmOS en wat WM heeft wat PalmOS niet had? Alles mooi beargumenteerd, ik snap precies wat huplahoi en eric40 bedoelen. Ik vind het onprettig om met WM te werken.
Jij vind het onprettig, ik niet.Ik beargumenteert ook wat ik zeg.Zoals ik al schreef. Ik vind PALMOS ook niet onprettig. Dat gevoel dat jullie nog steeds hebben ben ik al overheen, zie hieronder

Citaat:
Goed van je dat je daarom denkt dat je verder bent dan wij. Verder waarin eigenlijk?
Dat schreef ik al

Citaat:
Kijk het verschil tussen jullie en mij is. Is dat ik geen probleem heb met beide systemen.Ik bedoel dus dat ik allang over "Windows is great, Palm sucks" of "Palm is great, windows sucks" heen ben. Jullie zijn dat duidelijk niet. Emotioneel gezien nog niet
Lijkt me duidelijk.

Citaat:
Zitten we in een wedstrijd?
Nee hoor. Groei!

Citaat:
Zijn mensen die nu nog een Treo 650 gebruiken en gelukkig zijn,
Prima.

Citaat:
minder ver daarin ofzo?
En weer probeer je mij woorden in de mond te leggen.

Citaat:
Ok, goed voor jou, maar d'r zijn ook andere mensen hier tegen wie je niet kunt roepen dat het mooi is geweest en dat vergelijkingen met PalmOS niet meer mogen.
Weer probeer je mij woorden in de mond te leggen

Het PALMOS is niet meer. Is toch een waarheid als een "koe" Vergelijk wat je wilt. Langzamerhand zal ook die vergelijking verdwijnen, of inieder geval in de verleden tijd staan en als zodanig gebruikt worden. Of dat dan nog realitisch is moet je je dan maar afvragen.

Het vergelijken zal dan gaan tussen, WebOS, Android en Windows Phone (WM) En dan denk je nog met weemoed terug aan het PALMOS. Prima toch

Jullie vinden het vast niet erg als ik nu weer eens ergens anders aan ga denken en mee bezighouden, toch? Daarbij. We zijn behoorlijk afgezwaaid van het onderwerp.

Laatst gewijzigd door deMol; 22 augustus 2009 om 00:49.
Met citaat reageren