Los bericht bekijken
  #22  
Oud 19 augustus 2009, 23:42
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric40 Bekijk bericht
Ten eerste heeft niet iedere WM6 telefoon Touch, alleen HTC. Ten tweede is het een schil, waar WM6 en applicaties van derden geen gebruik van maken, dus gaat Touch bediening hier niet op, alleen datgene wat HTC in die schil gebouwd heeft.
Je hebt het nu over "Touchflo" Maar dat is niet alles.DE hardware moet er ook geschikt voor zijn.

Citaat:
Ten derde heb ik als laatste de HTC Touch HD gehad. Geen kleintje dus.
Vrij groot ding.

Citaat:
Maar zelfs daar, zoals ik al aangaf, waren checkboxjes voor Taken te klein om fatsoenlijk met je vingers taken aan of uit te vinken. Ook de agenda was moeilijk te bedienen. Vooral bij invoeren van tijden met de mini scrolbar. En daarvoor had ik de HTC Touch Pro, die buiten de Touch schil voor mij alleen met pen te bedienen was. Dus toen maar de HTC Touch HD gekocht om toch beter met mijn vingers te kunnen bedienen. Wat niet altijd opging.
Heb je er wel eens aangedacht dat jouw vingers misschien te dik zijn?

Citaat:
Dat is een dag en nacht verschil met de Treo 650 die ik heb gehad (en daarvoor de de Palm III en Palm V. Alleen die bediende je bijna alleen met de pen) en de HTC Hero die ik nu heb.
Die Treo en P III/V van je heeft dus ook Touchflo, tegenwoordig?
Jij schreef dat je door Palm gewend was geraakt aan het gebruik van je vinger? Vraag ik HOE
Maarja. Je hebt nu de HERO, die volgens mj een kleiner scherm heeft dan de THD en je bent tevreden
Citaat:

Dus ik hoop dat je vragen hiermee beantwoord zijn. Dus ik ben aan de Palm (Treo 650) geraakt en weet donders goed waar Touch voor staat.
Jij geeft meer dan waarom ik vroeg.Maar m'n vraag heb je nog niet beantwoord.

Ik kan met mijn vingers, en die zijn ook niet dun m'n TD I prima bedienen.En dat is maar een "kleine"

Bekijk dit eens
http://www.mobilyz.com/video/besturi...d-2-6-manilla/

Laatst gewijzigd door deMol; 20 augustus 2009 om 08:49.
Met citaat reageren