Los bericht bekijken
  #431  
Oud 18 februari 2007, 16:55
Mmmm Mmmm is offline
Senior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 april 2004
Berichten: 69
soms oude programma's

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr Bekijk bericht
Het valt me trouwens tegen/mee dat niemand anders dit al eerder opgevallen was. Talpa was al ruim voor de kerst (1 dec???) Tien. Dit kan betekenen dat FBTV weinig gebruikt wordt , of dat niemand naar Talpa/Tien/Nickelodeon kijkt .
Nou Frans, maak je wat mij betreft maar geen zorgen: FBTV is nog steeds een van de meest gebruikte apps, handiger dan een TVgids (en zeker handiger dan tvgids.nl - veel te veel tijd en veel te veel klikken op dat kleine schermpje...)

Ik heb nog wel iets vreemds gemerkt. Sinds enkele mndn heb ik wifi, en ben ik van het hotsync-conduit overgestapt op de update-functie uit FBTV, via wifi. Ik merk de laatste tijd (enige weken) dat de programma's soms niet kloppen: op het openingsscherm (alle zenders) worden soms programma's vermeld van de dag of dagen ervoor. Als je op de zender klikt dan zie je ook dat er soms drie programma's op dezelfde tijd beginnen: het goede programma en enkele programma's van de dagen ervoor. Op het openingsscherm laat hij maar 1 prog zien, soms dus de verkeerde.

Is dit een bekend fenomeen? Hangt dit samen met wifi-updaten?

(en als het er al tijden inzit: ben ik dan echt de laatste fbtv-gebruiker )

gr Maarten
Met citaat reageren