Los bericht bekijken
  #5  
Oud 12 november 2008, 13:42
sponzert sponzert is offline
Lid
Model: Palm Treo 500
 
Geregistreerd: 12 mei 2005
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deMol Bekijk bericht
Je hebt m'n vraag over die GPS icon nog niet beanwoord. Als je die niet, zie"settings? connections" of "settings>system" hebt moet je die even toevoegen dan is GPS makkelijker in te stellen.Nu wordt alles diw WiMO gemanaged en dat hoeft niet altijd goed te gaan.Dat toevoegen met mbv een registery-editor.



"In HKEY_LOCAL_MACHINE\ControlPanel\GPS Settings

Delete the DWORD marked Hide (if present)
Delete the DWORD marked Redirect (if present)
Add a DWORD called Group and give it a value of 2
Soft reset the device."

Dat bestand moet je waarschijnlijk starten vanaf je PC en dan laten installeren op je Treo 500. Je kan echter een schermprobleem hebben ivm het afwijkende schermformaat.
Overigens zijn de porten van die AD-500 die in aanmerking komen 6,7 of 8

De test van de setup vind je dan hier
Goed ik heb even goed gekeken maar ik heb een andere layout dan dat erop het plaatje te zien is.

Voor de duidelijkheid ik heb Windows Mobile 6 Standaard erop staan. Tevens heb ik met een register editor naar die waardes heb gezocht maar die heb ik dus niet. Ik denk dat het daardoor komt dat ik natuurlijk geen ingebouwde GPS-ontvanger heb en ik alles via BlueTooth moet doen. Het vreemde is dat bvb Route 66 wel gewoon de Adapt vind en werkt. Alleen R66 rijd een weg naast me en vind de weg niet echt lekker vandaar dat ik Sygic eens wil proberen. Vreemd gewoon dat die niet de Adapt BT-ontvanger vind.
Met citaat reageren