Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 januari 2006, 15:39
Ratch's schermafbeelding
Ratch Ratch is offline
Palm Werper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 249
Kan thuis niet op draadloze verbinding

Hey iedereen,

Ik heb een TX en gebruikt men men laptop een draadloze internet connectiviteit. Nu wil ik met mijn PDA hierin aanloggen, maar dit gaat mis. Hieronder zet ik de verschillende stappen. Er ook nog even bijvermelden dat ik mijn router niet heb geconfigureerd en dat mijn zus sinds kort (nadat ik de problemen kreeg), ook met haar laptop (afwisselend welliswaar, niet tegelijk), op internet kan. De laptop uitschakelen en van het internet verbreken haalt ook niets uit. Bij sommige andere verbindingen (zoals in MacDonalds en op mijn vriendin haar Wifi), heb ik geen enkel probleem.

Dit is wat ik (verkeerd) doe:

1- Ik seleteer de WiFi verbinding (SANTIS50)
2- Ik connect me hiermee -Alles gaat nog perfect-
3- Ik ga naar Web
4- Ik verbind met een willekeurige website
5- Links bovenaan komt er 'X Sending...' te staan
6- En na een tijdje laden krijg ik de volgende foutmelding:

"The page you requested cannot be displayed. The web site you are trying to access may be temporarily unavailable or the url you entered cannot be resolved. Please check that yout correctly entered the URL or try again later."

Dit komt tevoorschijn bij eender welke site ik open. Wat kan het probleem hiervan zijn. Want ik vind het nogal bangelijk dat ik ook met men PDA, thuis kan internetten.

Als het lukt, worden dit dan extra kosten voor mij? Of maak ik gratis gebruik van men eigen draadloze verbinding, klinkt het meeste logische.


Vriendelijke groeten,

Laatst gewijzigd door Ratch; 31 januari 2006 om 15:45.
Met citaat reageren