Los bericht bekijken
  #16  
Oud 28 oktober 2007, 09:26
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Nou, wat een feest: Na de update start de Treo opnieuw op en blijft hangen op het (nieuwe) WM logo. Na een hele tijd doe ik maar eens een reset . Moet kunnen, denk ik, de update staat er al op. Vervolgens kom ik bij het calibratiescherm. Dat gaat ook goed, maar daarna blijft hij hangen op een wit scherm. Ik heb nu al een paar keer gereset, maar verder dan dit kom ik niet. Wie heeft een suggestie? Nogmaals update uitvoeren?

Heel merkwaardig: intussen synct hij wel. Maar ik zit enkel tegen een wit scherm aan te kijken.

Okee, probleem opgelost door simpelweg maar te zeggen dat hij de update moet completen. Dan komen opeens wel de schermen met de regional settings etc. Anders dan de instructie op de PC zegt, dus.

"We invite you to become part of the Customer bla bla bla... Tap next to see more."
Dat komt nu om de haverklap naar boven ploppen, maar een Next is niet te zien, dus je raakt het ook niet makkelijk kwijt. Typisch Windows.
Verder regelmatig out of the blue error-meldingen in device.exe en dat is toch wel akelig basic.
En het ergste: de telefoon doet het niet. Waar ik ook tap, op het pictogram bovenin Today, op Phone in Settings, of als ik een nummer typ en op de groene knop druk, geen sjoege.

O, wat ben ik blij met deze update!

Ga ik naar Settings -> System -> About -> Phone, dan loopt de hele handel na wat nadenken op die laatste stap vast en helpt alleen nog een soft reset . Wie, o wie heeft een suggestie?

In de Wireless Manager staat dat de Phone aan is, ook al heb ik geen enkel signaal of wat dan ook. Ik kan de Phone daar ook "uit" zetten; hij geeft braaf het geluid dat daarbij hoort. Maar als ik in hetzelfde scherm de Phone weer aan zet, loopt de boel weer vast.
Hebben meer mensen KPN? Heeft het daar misschien mee te maken? Ik heb 1 keer het scherm gezien van About-> Phone en daar zag ik dat de SIMkaart wel werd gezien (hij gaf in ieder geval mijn teleffoonnummer weer).

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 28 oktober 2007 om 12:26. Reden: samengevoegd. bartveld, vergeet de edit-knop in het forum niet te gebruiken ipv 5 posts achter elkaar; leest makkelijker :)
Met citaat reageren