Los bericht bekijken
  #9  
Oud 16 maart 2009, 21:11
gdroog
Guest
 
Berichten: n/a
TomTom Wireless GPS MkII verbinden met TT5

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilma123 Bekijk bericht
Ik had de GPS muis niet in mijn lijst van trusted devices staan. Ik heb deze nu alsnog toegevoegd (passkey = 0000, in geval anderen dat willen weten).

Toch werkt en werkte de verbinding tussen de muis en de PDA wel, maar het duurt erg lang (of te lang om op te wachten), voordat de muis zijn positie heeft bepaald. Het kan best zijn dat we te lange tijd de muis niet gebruiken en dat we daardoor telkens (te) lang moeten wachten op een nieuwe fix (en soms zijn we te ongeduldig en rijden dan maar zonder de tomtom: 'n papieren kaart werkt ook nog).

In het weekend zal ik proberen om een fix te krijgen en vervolgens de komende week in de gaten houden hoe snel de fix wederom tot stand komt.

Bedankt voor de tips
Hoi beste forumleden,

ik heb een Compaq Ipaq 3970 met bleutooth met een TomTom Wireless GPS MkII. In de Bleutooth manger zie ik dat de ipaq verbinding heeft met de tomtom-ontvanger, maar de tt5 software geeft aan geen GPS-ontvanger. In bovenstaand stukje lees ik dat ik moet nagaan of Ik de GPS muis niet in mijn lijst van trusted devices staat. Hoe controleer ik dat en hoe kan ik dit instellen.

Graag hulp. Ik heb de navigatie nodig omdat de snelheidsmeter van de auto kapot is.
Met citaat reageren