Los bericht bekijken
  #1  
Oud 09 oktober 2007, 22:55
wilma123
Guest
 
Berichten: n/a
Tomtom Nav 5 update lukt niet

Hallo,

ik ben in het bezit van een Tungsten T5 met daarop Tomtom Navigator 5 en daarbij de tomtom wireless gps MKII muis.

Ik heb problemen met het snel vinden van de juiste positie, dus de kaart in tomtom blijft grijs.

Via dit forum ben ik erachter gekomen dat een update van tomtom 5 zou helpen. Ik heb de update gedownload van de tomtom site en wilde deze vervolgens installeren. Ik kreeg toen de foutmelding "could not find the Palm Installer library InstAide.dlll." Wederom via dit forum heb ik gevonden dat ik de omgevingsvariabele aan moest passen. Dat is gelukt en de foutmelding kwam niet meer voor. Echter nog steeds lukt het me niet om de update van Tomtom te installeren. Dit maal verschijnt de foutmelding: "cannot install conduit (3)". Op dit forum staat dat een update van de Palm software kan helpen. Zojuist dus de palm software geupdate, conform handleiding op de palm website.

Helaas, dit heeft niet geholpen. Ik heb nog steeds de foutmelding "cannot install conduit (3)". Ik heb verder geen hulp in het forum of in google kunnen vinden.

Wie helpt mij verder?
Met citaat reageren