Los bericht bekijken
  #48  
Oud 08 september 2009, 11:33
capable's schermafbeelding
capable capable is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 september 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palmcool Bekijk bericht
Misschien nog even vergelijken met een ander model/merk... Alle suggesties zijn welkom, zowel plussen als minnen...
Wat dacht je van een Palm Treo 650? Ik gebruik hem al jaren. Je kunt echt alles met één hand doen en niets zit meer dan een paar handelingen ver weg. Hij is ultra responsief en de app. catalog is onbeschrijfelijk groot. De PIM functie zijn geweldig mèt weekoverzichten en bluetooth bestanddeling, buisness cards en tethering (zover ik dat gebruik) werken prima.

Echte nadelen zijn de lelijke pre-historisch ogende antenne (niet op de 680), de browser, de data snelheid en wifi.



Serieus: als je over de 'internet ervaring' heenkijkt (moeilijk natuurlijk) voldoet het oude ding functioneel gezien nog makkelijk voor een paar maanden.

Of de Pre net zo geweldig is valt te bezien, maar ik ben zo tevreden met al mijn vorige palms dat ik het op z'n mist moet uitproberen. Hoeveel Androids er zijn doet er niet toe, al is het moeilijk te begrijpen waren Palm toch altijd weer van die ultra-lange stiltes heeft. Misschien doen Europa en Azie er niet toe.
Met citaat reageren