Los bericht bekijken
  #5  
Oud 05 februari 2002, 14:42
Dutchgrover's schermafbeelding
Dutchgrover Dutchgrover is offline
gewoon lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 juni 2001
Locatie: Eindhoven
Berichten: 156
Fjodor, Susan,

Vandaag heb ik voor de eerste keer gebruik gemaakt van de herstart tips op palmclub nadat de visor deluxe van een vriendin van me was vastgelopen. Een gewone reset hielp niet meer en toen we de clean soft reset volgens de tips probeerden kregen we echter geen resultaat, anders dan een gewone reset.
Na een tijdje kwamen we er achter dat de 'up button' ingedrukt moet blijven totdat het palmlogo verschijnt. Het is een klein detail maar maakt veel verschil.
Wanneer ik dit op mijn palm m500 probeer krijg ik hetzelfde resultaat. Wanneer ik de 'up button' niet lang genoeg ingedrukt houd blijft X-master gewoon werken. Wanneer ik 'up button wel lang genoeg ingedrukt houd doet X-master het inderdaad niet.

Als ik in de handleiding van mijn m500 kijk zie ik iets vergelijkbaars bij de harde reset. Hier moet ik de 'power button' ingedrukt houden totdat het palmlogo verschijnt. Dit heb ik maar niet uitgeprobeerd.

Misschien een goed idee om de tekst iets aan te passen. Mensen met wat minder feeling voor computers (zoals mijn vriendin) komen er anders niet goed uit ben ik bang.

Verder niks dan lof over de palmclub. Het is een geweldige bron van informatie en ik kijk er erg regelmatig op.


Groeten, Peter
Met citaat reageren