Los bericht bekijken
  #6  
Oud 08 december 2007, 10:57
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Het kan een probleem zijn met een bepaald karakter. Het scherm Contacts kan anders opgebouwd worden dan de Agenda scherm. Bij het laatste kan dan iets in code verkeerd gaan waardoor deze naam niet getoond wordt.

Dit kan gebeuren met kopiëren/plakken. Dit houd in dat als je de naam of een andere veld gevuld hebt met plakken dan kan je ongemerkt een onzichtbare karakter hebben meegekopieerd. Is dit adres zo aangemaakt dan zou ik een nieuw adres aanmaken en alles gewoon typen en dan kijken wat er gebeurd.
Of het kan een bepaald karakter zijn die je in één van de andere velden hebt gebruikt. Om hier achter te komen maak je een nieuw adres aan met eerst alleen de achternaam ingevuld. En dan kijken in de Agenda. Als je dan wel Gastel zie, dan doe je dit voor iedere veld totdat het fout gaar. Ook hier geldt: Alles typen en niets kopiëren.

De naam Gastel levert in ieder geval in mijn versie 6.2.1 van de Desktop geen problemen op.

Succes!

Edit: Ik zag na uploaden dat het zo goed als gelukt is. Toch laat ik dit staan omdat het wel eens voor kan komen en dat iemand er dan toch mee geholpen is.
Met citaat reageren