Los bericht bekijken
  #135  
Oud 10 januari 2009, 08:50
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi Bekijk bericht
@deMol

argumenten voor aanschaf... ben nooit straf geweest in het verantwoorden van een aankoop met argumenten...
het is eerder vanuit het buikgevoel in de zin van... ik moet dit hebben.

Had al zoveel gelezen ervoor, dat ik niet meer wist dat je de touch dual al genoemd had, dus alle eer komt jou toe...
Maakt niet uit. ik bedoelde je argumenten in het algemeen. Ik heb een onderbuik gevoel dat jullie over enthousiasts zijn. En dat ben ik nooit. ik wil niet op m'n "bek"gaan. maar wel logisch. Want je hebt weinig te kiezen. Doorgaans komt HTC met meerdere devices tegelijk Op tweakers las ik trouwens dat dit de eerste zou zijn van een aantal nieuwe PALM devices.

Het nieuwe OS met een nieuwe lijn smartphones moeten Palm uit het slop trekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digilb Bekijk bericht
Het is nog helemaal niet gezegd dat er geen StyleTap voor WebOS komt. Zelf zegt StyleTap hierover:

Bron: » StyleTap on the Palm pre -> TamsPalm - the Palm OS Blog

Afwachten dus!
Dat schreef ik dus ook niet. Alleen er zal minder, veel minder te kiezen zijn dan nu het geval is, qua programma's. kijk. Als nu me het ene programma niet bevalt, ga ik kijken voor een ander.Ik heb dat stukje van/over Styletap gelezen en voorlopig is dat veelzeggend.

Inderdaad. afwachten.
We zullen zie hoe het loopt als het ding in productie en op de "pijnbanken" gaat.Voorlig is ie er nog niet, tenminste niet in EU.
Met citaat reageren