Discussie: welke nieuwe palm
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 07 april 2003, 11:50
bjornkeizers's schermafbeelding
bjornkeizers bjornkeizers is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Citaat:
Een m130 is eigenlijk geen optie (oud en te weinig
functies)
Nou, nou nou, zo zou ik het nou ook weer niet willen stellen. Ik zit zelf te wachten op de M130 die ik laatst besteld heb als vervanger van m'n IIIC. Opa heeft gelijk als hij zegt dat hij minder is als bv. een 515 of SJ30, maar om nou te zeggen dat hij "te weinig" functies heeft is wat erg overdreven.

Kijk, als je een goede palm wilt voor weinig is een 130 een goede keuze. Je hebt ze voor net iets meer dan 200 euro. De rest kun je gebruiken om een extra geheugenkaart te kopen en bv. een keyboard. Dat ga ik doen.

Hij heeft weliswaar niet een 320x320 scherm, maar aangezien je toch geen films er op kunt kijken of foto's bewerken.. wat maakt dat dan uit? Geen flash rom? Niet belangrijk. Alle palms met flash rom kun je toch niet upgraden naar OS5! De meeste argumenten om een 515 of SJ30/33 te kopen zijn voor de gemiddelde gebruiker toch niet van toepassing. Een M130 kan nog steeds dezelfde software draaien, omdat er in nieuwe modellen toch niet veel verbetert is qua software en mogelijkheden.
Met citaat reageren