Los bericht bekijken
  #12  
Oud 23 augustus 2011, 20:08
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Ik denk inderdaad dat de meesten hier op Palmclub het goed menen met webOS, en bewust de keuze voor dit ecosysteem maakten. Ikzelf ben alvast sinds de Pre "classic" overtuigd van 't potentieel van webOS, en was toch even behoorlijk van de kaart toen HP de stop er uit trok. Palm was voor mij al veel langer een ikoon (de Vx was voor mij de top).

Maar tweakers... da's natuurlijk een forum dat de main stream aanspreekt, en daar heb je alle slag. En dan hebben we 't niet enkel over de posters. De hoeveelheid lurkers op tweakers is allicht nog vele malen groter dan hier in verhouding tot het aantal posters.

Terug on topic. Ik vermoedde inderdaad dat Fnac een probleem zou krijgen door simultaan bestellingen, en de meldingen dat hun status niet noodzakelijk wil zeggen dat ze kunnen leveren bevestigen dat. 'k Vind het wel top dat ze er duidelijk over communiceren (hoewel ik die tweet niet zou hebben gevonden) en zich engageren om zo snel mogelijk duidelijkheid te scheppen.

Maar ik vrees dat de mijne uiteindelijk voor iets duurder van eBay zal komen. En dat een opportunistsche tweaker er profijt zal van doen zal een bittere pil zijn die ik zal moeten slikken. Maar dan bedenk ik dat de pil die de echte early adopters moeten slikken door de dumping prijzen nog een stuk bitterder is. 't Had een haar gescheeld of ik had daar ook toe behoord, maar m'n "mindere" ervaring met de hardware van de Pre "classic" deed me toen even op de tanden bijten...

Bon, spannende tijden...

Wim
Met citaat reageren