Los bericht bekijken
  #10  
Oud 23 augustus 2011, 18:49
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
@d age: Ik snap je punt. Ik heb zelf de discussie op Tweakers.net bijgehouden en het is inderdaad stuitend dat mensen menen een ding te MOETEN hebben terwijl ze totaal niet lijken te weten wat ze kopen (of zelfs maar de specificaties hebben bekeken). Ook onaardig: er proberen 10, 20 of zelfs 30 te bestellen. Fnac gaat daar overigens niet in mee (na een bepaalde tijd besteld betekent 1 per klant).

Ik denk dat als je nu snel via Twitter etc. gaat verspreiden dat de hardware niet perfect is (scheurtjes speaker) en er geen GPS op zit, velen annuleren of 'm meteen wegdoen

Over Twitter gesproken: Fnac houdt iedereen op de hoogte. Ze hopen vandaag nog duidelijkheid te kunnen bieden. Alles over de #touchpad is via die hashtag te vinden om online shops hun servers op te roken zodra ze durven enkele units online te zetten

Wat betreft de Pre3: eurostore.palm.com kan je proberen voor 300 pond. Later deze week vertellen ze dan wat je precies krijgt en voor hoeveel (overschot wordt niet afgeschreven). Dat is dus een pre-order. MobileTechCenter heeft er nog een aantal voor de introprijs van € 350,-.

Laatst gewijzigd door domo; 23 augustus 2011 om 18:58.
Met citaat reageren