Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 augustus 2011, 13:11
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
TP bestellingen bij Fnac.fr

'k Heb de indruk dat velen hier bestelden bij Fnac.fr toen bleek dat die de TP ook staan hadden aan de dumping prijzen. Mss is 't de moeite om hier een draadje te starten om de stand van zaken bij te houden, i.e. wat de uitkomst van die bestellingen is (allemaal mislukt, allemaal succes, of ergens tss de twee).

Ikzelf bestelde een TP 32GB (helaas zonder touchstone of case, want die hebben ze niet in de cataloog). Prijs: 129 EUR + 12 EUR verzendingskosten.

Mijn bestelling staat momenteel op "Commande en préparation" bij het overzicht van m'n bestellingen en op "Commandé" bij het detail zicht. Deze statussen vermelden dat "Un mail vous confirmera très prochainement son expédition". I.e. dat ze me weldra van de verzending op de hoogte zullen brengen via e-mail. Die verzending zal blijkbaar met DHL gebeuren.

Ik heb geen ervaring met de on-line shop van Fnac (hoewel ik een regelmatige klant in Fnac Antwerpen ben) en heb dus geen idee van wat die status waard is.

Wim

PS: helaas kon ik het lidnummer van m'n Belgische Fnac-kaart niet inbrengen...

PPS: De disclaimer meldt: "A savoir : Nos articles hors cas particuliers ne sont facturés qu’au moment de l’expédition. Les dates d’expédition prévues sont données à titre indicatif, sous réserve de la disponibilité des produits dans nos stocks ou chez nos fournisseurs." In 't kort wil dat dus zeggen dat ze me pas zullen factureren bij verzending en dat de verwachte verzendingsdatums indicatief zijn en afhangen van hun stock en de stock bij de leveranciers...
Met citaat reageren